Levering binnen 1-2 werkdagen
Veilig & snel betalen
Elke werkdag van 9:00 - 17:00 bereikbaar | 035 602 8727

Veel gestelde vragen

 

Kan ik ook telefonisch bestellen? 
 
   Mag ik een artikel terugsturen? 
 
Kan ik ook per e-mail bestellen? 
 
   Kan ik een factuur toegestuurd krijgen? 
 

Ik kan een artikel niet meer vinden. 

  Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wat zijn de verzendkosten naar België?   Ik heb een klacht

 

 

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja dat is mogelijk. Wil je de artikelnummers bij de hand houden? Bel + 31 35 6028727.


Kan ik ook per e-mail bestellen?

Het is mogelijk om per mail te bestellen. Vermeld de artikelomschrijving maar vooral ook het artikelnummer. Ook vragen stellen over de producten is per e-mail mogelijk: info@klittenbandwinkel.nl

 

Ik kan een artikel niet meer vinden.

Mogelijk is het artikel uit het assortiment gehaald, soms is het tijdelijk niet meer leverbaar. Stuur ons in alle gevallen een e-mail zodat wij kunnen kijken hoe wij verder kunnen helpen.

 

Mag ik een artikel terugsturen?

Voor al jouw aankopen geldt een zichttermijn van 2 weken na aankoopdatum, tenzij dit bij de offerte is uitgesloten. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.Bewaar daarom de verzendverpakking, zodat deze gebruikt kan worden bij het retourneren. De verzendkosten van het retoursturen zijn voor eigen rekening.
Lees hier de informatie over retourneren van een artikel en gebruik het retourformulier

 

Kan ik factuur toegestuurd krijgen?

Het is mogelijk om op rekening te betalen, dan voegen wij de factuur bij de bestelling. De betalingstermijn is 14 dagen. 
Voor meer informatie over de betalingsmogelijkheden klik hier.

  

Wat zijn de verzendkosten naar België?

De verzendkosten van een pakket naar België zijn € 8,45
Briefpost naar België kost € 5,65

De verzendkosten in Nederland zijn: € 3,85 voor briefpost en € 6,45 voor een pakketje.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In principe worden bestellingen voor 14.00 uur besteld dezelfde dag nog verzonden. Tenzij een product niet op voorraad is, wij zullen u daarover tijdig informeren. Wilt u zeker weten of een artikel op voorraad is dan kunt u altijd even bellen.

Ik heb een klacht over het product of levering.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@klittenbandwinkel.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Klik hier om op dit ODR platform  te komen. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.