Op werkdagen voor 14:00 uur besteld; dezelfde dag verzonden Veilig & snel betalen Elke werkdag van 09:00 - 17:00 uur bereikbaar Gemiddeld beoordeeld met een 8,7
Klittenbandwinkel - webshopkeurmerk

Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja dat is mogelijk. Wil je de artikelnummers bij de hand houden? Bel + 31 35 6028727.

Kan ik ook per e-mail bestellen?

Het is mogelijk om per mail te bestellen. Vermeld de artikelomschrijving maar vooral ook het artikelnummer. Ook vragen stellen over de producten is per e-mail mogelijk: info@klittenbandwinkel.nl

Ik kan een artikel niet meer vinden

Mogelijk is het artikel uit het assortiment gehaald, soms is het tijdelijk niet meer leverbaar. Stuur ons in alle gevallen een e-mail zodat wij kunnen kijken hoe wij verder kunnen helpen.

Kan ik factuur toegestuurd krijgen?

Het is mogelijk om op rekening te betalen, dan voegen wij de factuur bij de bestelling. De betalingstermijn is 14 dagen.

Voor meer informatie over de betalingsmogelijkheden klik hier.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In principe worden bestellingen voor 14.00 uur besteld dezelfde dag nog verzonden. Tenzij een product niet op voorraad is, wij zullen je daarover tijdig informeren. Wil je zeker weten of een artikel op voorraad is dan kunt u altijd even bellen.

Levering

Wat zijn de verzendkosten naar België?

De verzendkosten van een pakket naar België zijn € 8,75
Briefpost naar België kost € 5,75

Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?

De verzendkosten van een pakket naar België zijn € 6,95
Briefpost naar België kost € 3,90

Ik heb een klacht over het product of levering.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@klittenbandwinkel.nl

Wij zullen de klacht bekijken en ons best doen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren

Mag ik een artikel terugsturen?

Voor al jouw aankopen geldt een zichttermijn van 2 weken na aankoopdatum, tenzij dit bij de offerte is uitgesloten. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Bewaar daarom de verzendverpakking, zodat deze gebruikt kan worden bij het retourneren. De verzendkosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Lees hier de informatie over retourneren van een artikel en gebruik het retourformulier.